Friday, January 8, 2010

and I Couldn't Care Less.. Its True What They Say: Ignorance Is Bliss!!


Wishful Thinking..

Professional MBBS exam is only 1 months away.

And being the generous teachers that they are, we are showered with tutorials, endless seminars and more and more tests. (Tutorial, seminar = oral test sebenarnya...its cont's assesment...)

And me being the lazy ass that I am,( sat..bkn malas..cume x rajin ja..hii) finding that all that late night brain cramming is finally taking its toll on my so-so-but-sorta-healthy-jua-lah body. Yang nama nye suka study last minute..walaupun bknlah suka sbnrnye..tp klu study awal2 pun bukanye ingt..huu, skg baruk nak terhegeh-hegeh struggle bukak buku camni lah jadinya. Sebut je indigestion, tachycardia, constipation, fatigue, etc n all dat..Camnelah nii??

I wish.. I wishh that my head boleh dicabut and ada usb port kat dahi kmi ni..x ke best????

Hi speed, 200Gb jadilah. Malam before exam kmi nonggeng download nota...so, i'll pakka=terer in kannada languange to answer all those killing question..hahaha


( but i wish..dis was'nt me..horrible kot..huu)

p/s: waaa..dh lme kmi xdak pkiran childish ni..

1 comment:

  1. fuyyo blog ni ade snow! hahaha.

    btw cik izzah: sy pakai panasonic lumix lx3. dslr dah jual dah. nasihat sy, tak payah ikut trend nk pakai dslr. leceh dan berat je. hehe.

    ReplyDelete