Sunday, May 9, 2010

Ice cream ^_^




Saya sgt suka mkn eskrim..eskrem kat India ni sgt sedap...ada AMUL eskrem, POLA BEAR eskrem n BASKIN ROBIN'S jugaaa..


Cute eh eskrem ni..hii

hari hari pun saya makan eskrem..ari jumaat lepas saya makan eskrem lagi..saya makan eskrem sampai saya rasa sakit tekak dan batuk-batuk..keesokan harinya saya terus demam dan ponteng posting..uwaaaaaaaaaa!! saya rasa xmau makan eskrem lagi..

wink~~~

sebab..saya terpaksa terbaring je atas katil dan tak dapat gi makan free..alaaaa..ruginyaaa..
saya nak makan free!!!! diorg ade buat laksa, nasi himpit, kuah kacang, nasi ayam,trifle, biskut batik, donut...ehh..camne saya leh taw ea even tak gi???

sebab...(lagi!!) saya ade kawan yang sgt baek hati duk msg bagitaw makanan ape yang ade supaya buat saya terliur diatas katil ni..

owhh..i'm so lucky ada kawan cmni!! time kasih..time kasih (^_^)

sekarang saya sgt lapaaaa!! terasa cam nak gi je umah mkn free tu n tanye..
" err..ade makanan lagi x? "

Faizah!! sila jgn buat cmtu ok..u look soooo pathetic!!!



errr...Shinning nyaa eskrem ni..but i dun wanna u now..nak makan nasi goreng bendang ngn air jus kedondong!! delivery to India pleaaaaaseee...huuuh(-_-!)


p/s:demam dah kebah..tp suara dah ala2 bapok ni..huhu..harap2 sok sgtlah ok n ley g posting..tp saya still lapaaaa..nak makan yang sedap2!!!

No comments:

Post a Comment