Wednesday, June 22, 2011

~Buku-buku untuk Pelajar Perubatan ada dijual disini!~

Hehe..not exactly dijual sebenaqnyaa...sbb buku-buku ni sume...if and only if sampai ke tangan anda..statusnya adalah *SECOND HAND* hehe..tp keadaanya masih baru dan cantik..

Hmm...Kalau terer bodek..Insyallah sy bg free je!!! ^_^








Owh ye..ni adalah baby Harsh Mohan..Papa Harsh Mohan pun ada juga..x dan nak snap pix..hihi

As a compliment...hat ni mmg bg free jaa..sapa mahu..cepat2..



Free juga!!!






Sangat bagus buku ni..even Postgrad student pun use this book as a handy book..




Buku-buku ini sume sangat sangat bagus...Percayalah..cumanya sy mahu mengurangkan muatan kargo barangan utk dihantar pulang...hee

p/s: Jika ade sapa2 berminat dgn buku-buku yg diatas ni ley la tgglkan nama dan apa saja medium yg membolehkan sy menghubungi anda ye..kalau mahu buku-buku len pun..ley nytakan...cam buku untuk 1st year MBBS pun sy ade..banyak ngat nk buh kat cni..hii..

Last sekali..meh layan lagu yg Inspired me since 2ndry school*zaman muda-mudi* hehe..
Bila dengaq lagu ni..sentiasa mengingatkan diri yg selalu lupa tentang hakikat bahagia sebenar yg sentiasa kita cari didunia ini..(^_^)v

1 comment:

  1. Assalam akak... sume buku tu ada lagi tak ye? Kalau ada, akak tolong pm saya tau, 019-3295517

    ReplyDelete